05.02.2012 Ferienhaus Ostsee
HEALTH
Τετάρτη, 01 Φεβρουαρίου 2012 11:35
31-01-12-34Την πιθανότητα αρτηριοσκλήρυνσης και καρδιοπάθειας στα ηλικιωμένα άτομα αποφέρει η κατανάλωση καφέ με μέτρο, σύμφωνα με έρευνα καρδιολόγων της 1ης Καρδιολογικής Κλινικής της Ιατρικής Σχολής του πανεπιστημίου Αθηνών.

Η ικανότητα διαστολής αποτελεί μέτρο για την ελαστικότητα των αρτηριών και όταν είναι μικρή αποτελεί δείκτη αρτηριοσκλήρυνσης και πιθανών καρδιοαγγειακών επεισοδίων στο μέλλον.

Επειδή η υπέρταση προκαλεί αύξηση του «φορτίου» του αίματος που διέρχεται από την καρδιά,
 
Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2012 10:23
28-01-12-31Από το άγχος και το κάπνισμα πιστεύουν οι Έλληνες ότι «απειλείται» η υγείας τους, ενώ οκτώ στους δέκα πολίτες δηλώνουν ότι το Ε.Σ.Υ. οδεύει ή βρίσκεται σε κρίση, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνας κοινής γνώμη που διεξήχθη στην Ελλάδα από την εταιρεία Focus Bari για λογαριασμό του Διεθνούς Δικτύου Έρευνας Αγοράς Iris (International Research Institutes), μέλος του οποίου είναι η εταιρεία.

Η έρευνα
Στόχος της έρευνας ήταν η συγκριτική μελέτη των αντιλήψεων και εμπειριών του κοινού ως προς θέματα που αφορούν στην Υγεία και τις Υπηρεσίες Υγειονομικής Περίθαλψης σε κάθε χώρα.
 
Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2012 07:38
26-01-12-11Η κατανάλωση τηγανητών φαγητών, που έχουν μαγειρευτεί με ελαιόλαδο ή ηλιέλαιο, δεν συνδέεται με κίνδυνο καρδιοπάθειας ή πρόωρου θανάτου, αποφαίνονται Ισπανοί ερευνητές, σύμφωνα με άρθρο του επιστημονικού εντύπου British Medical Journal.

Ερευνητές του Αυτόνομου Πανεπιστημίου της Μαδρίτης, με επικεφαλής την καθηγήτρια Μαρία Πιλάρ Γκουαγιάρ-Καστιγιόν μελέτησαν 41.800 Ισπανούς, ηλικίας 29 έως 69 ετών για μια περίοδο 11 ετών, εστιάζοντας στον τρόπο μαγειρέματος και το είδος των φαγητών που κατανάλωναν, σε συνάρτηση πάντα με την υγεία τους.
 
Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012 16:50
24-01-12-61Τέσσερις φορές την εβδομάδα αρκούν για μείωση της συστολικής στα ηλικιωμένα άτομα

Μια βουτιά στη θάλασσα ή στην πισίνα μειώνει την αρτηριακή πίεση των μεγαλύτερων σε ηλικία ατόμων. Αυτό αναφέρουν ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Ωστιν μετά από μελέτη σε 43 άνδρες και γυναίκες με μέσο όρο ηλικίας τα 60 έτη οι οποίοι είχαν ‘τσιμπημένη’ αρτηριακή πίεση αλλά ήταν κατά τα άλλα υγιείς.

Μείωση κατά 9 μονάδες
 
Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2012 11:15
21-01-12-77Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ

Οι ψηλοί άνθρωποι κινδυνεύουν λιγότερο από την καρδιά τους σε σχέση με τους κοντούς. Με άλλα λόγια οι ψηλοί έχουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κάποιο καρδιολογικό πρόβλημα από ότι οι κοντοί.

Αυτό είναι το συμπέρασμα έρευνας της ιατρικής σχολής του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό καρδιολογίας: “American journal of cardiology”.
 
Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012 09:02
20-01-12-24Στην πρόληψη του καρκίνου του τραχήλου της μήτρας.

Το HPV τεστ αντικατέστησε, από τα τέλη του 2011, το τεστ Παπανικολάου στη γειτονική Τουρκία αλλά και στο μακρινό Μεξικό καθώς η εφαρμογή του έδειξε ότι έχει μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα ως μέθοδος προληπτικού ελέγχου για τον καρκίνο του τραχήλου της μήτρας.

Εντός του 2012 αναμένεται να αντικαταστήσει το τεστ ΠΑΠ και στην Ολλανδία, την Ιταλία και στην περιοχή της Καταλονίας στην Ισπανία.
 
Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2012 07:29
14-01-12-18Με τον καρκίνο στο πάγκρεας συνδέεται το κατεργασμένο κρέας

Άμεση συνάρτηση μεταξύ της κατανάλωσης κατεργασμένου κρέατος, όπως μπέικον και λουκάνικα και του καρκίνου στο πάγκρεας, βλέπουν Σουηδοί ερευνητές, σύμφωνα με τους οποίους η κατανάλωση επιπλέον 50γρ. κατεργασμένου κρέατος (περίπου ένα λουκάνικο), καθημερινά, αυξάνει τον κίνδυνο κατά 19%.

Ωστόσο η πιθανότητα εμφάνισης του σπάνιου καρκίνου παραμένει χαμηλή.
 
Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2012 09:15
10-01-12-33Ελπίδες από νέα πειραματική θεραπεία του καρκίνου με ηλεκτρομαγνητικά πεδία.

Ενθαρρυντικές δείχνουν οι πρώτες ενδείξεις των περιορισμένων κλινικών δοκιμών μιας νέου τύπου αντικαρκινικής θεραπείας με τη χρήση χαμηλής έντασης ηλεκτρομαγνητικών πεδίων. Η νέα τεχνική πέτυχε να συρρικνώσει τους όγκους σε ασθενείς με καρκίνο στο ήπαρ.

Οι ερευνητές από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία, την Ελβετία και τη Βραζιλία, με επικεφαλής τον καθηγητή Μπόρις Πάσκε, του πανεπιστημίου της Αλαμπάμα, που δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο βρετανικό περιοδικό για θέματα καρκίνου «British Journal of Cancer»,
 
Κυριακή, 08 Ιανουαρίου 2012 11:35
05-01-12-28Νέα έρευνα Βρετανών επιστημόνων εξακρίβωσε ότι η απώλεια μνήμης και άλλων λειτουργιών του εγκεφάλου αρχίζει από την ηλικία των 45 χρονών, δηλαδή πολύ νωρίτερα απ΄ό,τι θεωρούταν ως σήμερα.

Το Βρετανικό ιατρικό περιοδικό (British Medical Journal) δημοσίευσε  τα αποτελέσματα έρευνας των διανοητικών ικανοτήτων 7 και πάνω χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων της Μεγάλης Βρετανίας ηλικίας 45 έως 70 χρονών στη διάρκεια δέκα χρόνων.

Όπως έδειξε η έρευνα, στην ηλικία από τα 45 έως τα 49 χρόνια συμβαίνει κάποια μικρή,
 
Τετάρτη, 04 Ιανουαρίου 2012 11:29
03-01-12-30Οι υγειονομικές αρχές της Σεντζέν στη νότια Κίνα ζήτησαν από τους κατοίκους να μην πανικοβάλλονται μετά τον πρώτο θάνατο μέσα σε 18 μήνες από τη γρίπη των πτηνών στη χώρα, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Νέα Κίνα.

Το Κέντρο Ελέγχου Ασθενειών της Σεντζέν επιβεβαίωσε ότι το θύμα είχε έρθει σε επαφή με πουλερικά, αλλά δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί με ποιον τρόπο μολύνθηκε από τον ιό Η5Ν1 ο 39χρονος οδηγός λεωφορείου, προσθέτει το πρακτορείο.

"Ο ιός δεν μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο και οι πολίτες της Σεντζέν δεν πρέπει να πανικοβάλλονται", υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση του κέντρου.
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 1 από 86